20 Ocak 2012

Almam Gereken Çok Kitap Var!

       Ne zaman D&R'a girsem hayatımda daha önce hiç kitap görmemişim gibi dolaşmaya başlıyorum tüm bölümleri.Yeni Çıkan'lardan başlıyorum yemek kitaplarında bitiriyorum ve eminim ki o kitapların hepsi ben de olsa yemek kitaplarına da mutlaka göz gezdiririm.Son gittiğimde de yeni çıkan ve daha önce çıkmış olan bazı kitaplarda o kadar gözüm kaldı ki hepsini almaya kalksam 100 TL üzeri bir fiyatla mağazadan ayrılmak durumunda kalıyorum.Dergileri hiç saymayacağı zaten.Takip ettiğim dergilerin yanında takip etmek istediğim lakin paramın fazlasına çıkışmadığı o kadar çok dergi var ki...

       Dediğim bir an önce almak istediğim en az 7-8 kitap var.Bunların üçünü belirteyim istedim.


90'lar Kitabı Çocuk mu Genç mi? - Kadir Aydemir
Kadir Aydemir'in hazırladığı 80'lerde çocuk olmak kitabından sonra bana daha hitap eden 90'lı yıllar tabiki.Bir göz gezdirdim.Çocukluğumda doya doya yaşadığım ne varsa kitapta mevcut.Ne zaman o yıllara dönsem buruk bir acı kaplar içimi.Bu kitabı mutlaka edineceğim.


Şahane Hatalar-Heather Mcelhatton

Yıllar yıllar önce Macera Tüneli serisi vardı.Bir çok kitabını okumuştum.Bayılırdım onlara.İlk sayfadan başlardın daha sonra önüne bir yol çıkardı o yoldan gideceksen sayfa 15'e gitmeyeceksen sayfa 10'dan devam ederdin.Böyle böyle her türlü olasılığı dener ve en mutlu son hangisiyse(bana göre)onu bulurdum.İşte bu kitap da o türden oluyor.Maceranı kendin yarat sloganıyla dolaşıyordu ortalarda.Bu da edinmek istediğim kitaplar arasında.


İnternet ve Sosyal Medya Araştırmaları El Kitabı - Ray Poynter

El kitabı yazdığına bakmayın kitap 550 sayfa civarında.Pazarlamada nicel ve nitel araştırmalardan, internet ve sosyal medya ilişkisini,sosyal medya araştırma yöntemlerini,blog kullanımı ve blogların gücüne kadar bir çok konuyu ele alan gayet yararlı bir kitap.Elinizde bulunması gerekenlerden.

Bu kitapların dışında daha buraya yazabileceğim çok fazla kitap var.Elime geçtikçe,okudukça o kitapları da paylaşacağım.Bol bol okuyalım efendim.


0 yorum var: