03 Kasım 2008

Verin milletime gazı!

Efendim zam üstüme zam milletimin iflahı kesildi.Nacizane faturamızı yatırmak amacı ile gittiğim esgazda karşılaştığım durum içler acısıydı.Sıranın kendilerine gelmesini bekleyenlerin yüzünde bir karartı,bir bunaltı hakimdi.Bir amcam vardı usulca yaklaştım ''Durum nedir amcacım?'' dedim.Yüzüme bir baktı.''Oğlum siz okuyorsunuz ve her şeyin farkındasınızdır umarım.'' dedi üzgün ifade ile.''Durumumuz ne olsun sırayı bekliyoruz işte.'' dedi.Faturadan bahsetmemişti bile.Üstüne gitmedim elbet ama amcam gibi bir çok kişi endişeli şekilde düşünüyordu.Bir çoğu belki emekli belki de asgari ücrete mahkum insanlar.Aldıkları paralar ortada değil mi?O zaman bir düşünelim.11 ay içinde %85 zam geliyor güzelim memleketimde doğalgaza.Ortalama olarak geçen sene 200 ytl ödeyen biri bu sene aynı şekilde ısınmanın karşılığında 370 ytl ödeyecek.Geriye ne kaldı?Deli gibi kazılıyor her yer doğalgaza geçelim,doğalgaza geçelim adına.Tamam güzel geçelim daha sağlıklı olsun her şey ama cüzdanımız boş kalsın.Kara kara düşünelim sıkıntılar ardı ardına gelsin.Sinir stres ülkem fereyan ediyor.

Petrol fiyatları artıyor efendim,dolar fırlıyor elimizden bir şey gelmez zam lazım zam.Milletime yılda %20 zam verin yeter.Zira aynı konu elektrik için de geçerli.Onu konuşmayalım.Botaş doğalgazdan 6,5 trilyon gelir elde ediyormuş.Ondan sonra durmak yok yola devam.

Verin milletime gazı!

0 yorum var: