06 Aralık 2008

Hayırlı bayramlara

Kısa bir ara veriyoruz ve eve dönüş zamanı gelmiş bulunmakta.Kurban bayramı malum et var ondan sonra bir daha et var.Mideler nasıl da coşar oh oh tam da bana göre.Şaka bir yana evimi de özledim yatağımı da,annemi de kardeşimi de.Samsun'u çok özlediğimi söyleyemeyeceğim ama şimdilik Eskişehir'den uzaklaşmak muhakkak iyi gelecektir bana.

Güzel şeyler bu bayramlar.Her ne kadar eski tadının kalmadığını söylense de bu bizim aile için geçerli değil sanırım.Yine ev dolup taşacak.Kahkalar,espiriler,sıkıştırıcı sorular! ne ararsak orada olacak yani.

İnterneti unutup,her sabah yapılan kahvaltının zevkinden tutun,elimde kumanda sabahtan akşama kadar olan keyif çatma evresi ve kafa dinleme evresi.Bunları da yapacağım elbet.

Arkadaşları da unutmayalım.Uzun zaman oldu yine görüşmediğim bir ton adam var.Bir çok plan var yapılacağı varsayılan bakalım kaçı gerçekleşecek.

Artık Samsun bana misafir şehir gibi geliyor ve kendimi daha rahat hissediyorum oralarda.Ters tepki mi yarattı bende?Yok öyle değil.Sadece sokaklarında yürürken daha önce hiç görmemiş edasaıyla turluyorum her yeri.Daha rahat ama bir o kadar da dikkatliyim.

Uzun lafın kısası bloğumuzu da bu tatil boyunca rafa kaldırıp bayramın,evin ve diğer özlemlerimin tadına varmak için gidiyorum.Bakalım hayırlara vesile olacak mı bu tatil?

0 yorum var: